Regulamin sklepu internetowego

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Regulamin określa zasady zawierania przez Sprzedawcę umów z Klientem, ich warunki oraz
    prawa i obowiązki stron Umowy w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, a także
    dostawy Produktów.
  2. Każdy Klient jest zobowiązany zapoznać się i zaakceptować warunki określone Regulaminem
    przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.

§ 2

Definicje

Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco:

  1. Sprzedawca – Social Interaction Agnieszka Szczygieł, Raciechowice 172, 32-415
    Raciechowice NIP 681 198 79 77 REGON 380957491
  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub
    jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do
    czynności prawnych, która korzysta z usług i funkcjonalności Strony internetowej,
    a w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu na Stronie internetowej w zakresie
    niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej – osoba fizyczna dokonująca zakupu
    bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że
    nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
    wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG).
  5. Strona internetowa – serwis internetowy dostępny pod
    adresem:www.pomyslownik.com.pl
  6. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
    www.pomyslownik.com.pl
  7. Produkt – dostępny w asortymencie Sklepu produkt fizyczny, cyfrowy lub usługa świadczona
    drogą elektroniczną będące przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą. Jeśli nie
    oferujesz odpłatnych usług (np. konsultacji), usuń „lub usługa świadczona drogą
    elektroniczną”
  8. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta
    Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia,
    w szczególności ilości Produktów.
  9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie
    Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz
    określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu dostawy i płatności.
  10. Formularz rejestracji – checkbox „załóż konto" w formularzu zamówienia umożliwiający
    utworzenie Konta
  11. . Konto – konto w Sklepie, które Klient może, ale nie musi zakładać i są w nim gromadzone
    dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia
    i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub Produktów
    ze Sprzedawcą.
  13. Operator płatności –
    System płatności TPay, z siedzibą w Poznań, przy ul. ul. św. Marcin 73/6, 61-
    808 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
    Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, pod numerem KRS
    0000412357, numer NIP 7773061579
    System płatności PayPal dostarczany przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie,
    S.C.A., zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B118 349,
  14. Umowa – umowa zawarta na odległość z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
    zawierania umów na odległość (Sklep na Stronie internetowej), bez jednoczesnej fizycznej
    obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
    porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  15. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:
    1. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: kontakt@pomyslownik.com.pl
    2. a także telefonicznie pod numerem: 695-447-846 w godz. 9:00-17:00 w dni robocze.
  2. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy ING Bank Śląski 58 1050 1445 1000 0092 5933 0620

§ 4

Zagadnienia techniczne

  1. Do korzystania ze Strony internetowej, w tym przeglądania asortymentu Sprzedawcy oraz
    składania zamówień niezbędne są:
    1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i standardową przeglądarką
      internetową,
    2. oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
    3. w przypadku niektórych Produktów (np. szkoleń i konsultacji online) może być
      wymagane zainstalowanie dodatkowego oprogramowania lub skorzystanie z
      zewnętrznej aplikacji (np. Zoom lub innych aplikacji do webinarów), o czym
      Sprzedawca poinformuje Klienta przed dokonaniem zakupu, umieszczając tę
      informację w opisie Produktu.
  2. Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne, by zapewnić Klientowi bezpieczny
    dostęp do usług, a w szczególności środki uniemożliwiające dostęp i modyfikację danych
    osobowych przez osoby nieuprawnione.
  3. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym
  4. Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Strony
    internetowej, niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz
    oprogramowania. W przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym wyraźnie
    powiadomieni na Stronie internetowej.
  5. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
    odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony internetowej
    spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością
    Strony internetowej z infrastrukturą techniczną Klienta.

§5

Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca za pomocą Strony internetowej świadczy usługi drogą elektroniczną.
  2. Dostępne są m.in. następujące nieodpłatne usługi elektroniczne:
    1. umożliwienie Klientowi przeglądania treści oraz asortymentu na Stronie internetowej
      oraz korzystania z wyszukiwarki treści,
    2. umożliwienie Klientowi złożenia Zamówienia w Sklepie bez rejestracji,
    3. utworzenie i prowadzenie Konta w Sklepie,
    4. wysyłka newslettera.
  3. Umowa o prowadzenie Konta w Sklepie oraz Umowa o wysyłkę newslettera są zawierane na
    czas nieokreślony i mogą zostać wypowiedziana w każdej chwili ze skutkiem
    natychmiastowym. Umowę o prowadzenie Konta w Sklepie można rozwiązać, usuwając
    Konto, a Umowę o wysyłkę newslettera poprzez wypisanie się z niego wg instrukcji zawartej
    w każdym newsletterze lub wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres email
    podany w §3 Regulaminu.
  4. Sprzedawca za pośrednictwem Strony internetowej udostępnia również odpłatne Produkty,
    będące usługami świadczonymi drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia z dnia 18
    lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Szczegółowe opisy Produktów oraz ich zakres, szczególne warunki uczestnictwa, jeśli są
    wymagane oraz ceny znajdują się na Stronie internetowej w opisach każdego z Produktów.

§6

Treści cyfrowe

  1. Sprzedawca na pośrednictwem Sklepu umożliwia, poprzez złożenie zamówienia zgodnie z §8,
    zawarcie umowy na odległość, której przedmiotem jest dostęp do treści cyfrowych
    niezapisanych na materialnym nośniku. To oznacza, że treści te są udostępniane jako pliki
    elektroniczne do odtworzenia lub pobrania, w zależności od wybranego przez Klienta
    Produktu. Szczegółowe opisy i funkcjonalność Produktów zawarte są na Stronie
    internetowej.
  2. W przypadku Produktów, do których dostęp jest przyznawany na czas ograniczony,
    Sprzedawca świadczy usługę, zapewniając Klientowi dostęp do treści cyfrowych, przez czas
    wskazany w opisie Produktu.
  3. Nieobecność Klienta lub delegowanego przez niego uczestnika w potwierdzonym terminie
    usługi dostępu do treści cyfrowych nie uprawnia Klienta do nieopłacenia Zamówienia ani do
    zwrotu płatności, jeśli jej wcześniej dokonał. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Klient będący
    Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej, skutecznie
    odstąpił od Umowy lub gdy doszło do skutecznego rozwiązania Umowy.

§ 7

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
  2. W celu założenia Konta w Sklepie, należy oznaczyć odpowiedni checkbox w Formularzu
    zamówienia.
  3. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
    jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w
    szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w §3.

§ 8

Zasady składania Zamówienia

  1. Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę, we wszystkie dni roku.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z instrukcją zawartą w § 5 Regulaminu, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  1. W celu złożenia Zamówienia bez rejestracji, należy:
    1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
      kasy”
    2. wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na
      który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia
      Produktu, jeśli dotyczy danego Produktu),
    3. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
    5. potwierdzić zamówienie, dokonując płatności w określonym terminie, w wybrany
      wcześniej sposób.
  2. W celu złożenia Zamówienia z rejestracją (założeniem Konta), należy:
    1. przy pierwszym zamówieniu wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane
      odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać
      rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu, jeśli dotyczy danego Produktu) oraz
      zaznaczyć pole „Stworzyć konto?"
    2. przy kolejnych zamówieniach zalogować się do Sklepu,
    3. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
    5. potwierdzić zamówienie, dokonując płatności, w wybrany wcześniej sposób.
  3. Płatność on-line dokonywana jest bezpośrednio na stronie Operatora płatności.
  4. Po dokonaniu płatności on-line, Klient zostanie z powrotem przekierowany na Stronę
    internetową.
  5. Z chwilą potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia za pomocą przycisku „Zamawiam i
    płacę”, między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta umowa sprzedaży.
  6. Klient otrzyma, na podany w zamówieniu adres e-mail, potwierdzenie zawarcia umowy.

§ 9

Ceny oraz oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Ceny Produktów są określone w opisach Produktów dostępnych na Stronie internetowej.
  2. Wszystkie ceny na Stronie internetowej są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.
  3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Produkcie w momencie złożenia
    Zamówienia przez Klienta zgodnie z procedurą opisaną w §8 Regulaminu
  4. Na całkowitą kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt
    dostawy (jeśli Produkt wymaga fizycznego dostarczenia), o której Klient jest informowany
    na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli
    przystąpienia do Umowy Sprzedaży.
  5. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
    Produktu:
    1. w przypadku Produktów polegających na dostarczeniu treści cyfrowych lub
      świadczeniu usług elektronicznych jest to przesyłka drogą elektroniczną, na podany w
      zamówieniu adres emailowy
    2. w przypadku Produktów wymagających fizycznego dostarczenia do Klienta:
      1. przesyłka pocztowa
      2. przesyłka kurierska,
      3. paczkomaty InPost.
  6. Z zakupem Produktu polegającego na dostarczeniu treści cyfrowych lub świadczeniu
    usługi elektronicznej nie wiążą się żadne koszty dostawy.
  7. Klient za swoje zamówienie może zapłacić, wybierając jedną z następujących metod
    płatności:
    1. przelewy elektroniczne,
    2. płatności mobilne, w tym blik,
  8. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności i dostawy dotyczące
    poszczególnych Produktów znajdują się w Formularzu zamówienia.
  9. Klient zawierając Umowę ze Sprzedawcą, wyraża zgodę na przesyłanie faktur oraz ich
    korekt drogą elektroniczną na adres email podany w Formularzu zamówienia lub
    wiadomości email wysłanej do Sprzedawcy.

§ 10

Reklamacje

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
  2. Klient ma prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi.
  3. Klient składa reklamację w formie pisemnej lub drogą emailową na wybrany adres podany w
    §3 Regulaminu.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis, czego dotyczy reklamacja
    oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie
    Klienta do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że
    nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez
    rozpoznania
  5. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni od daty dostarczenia reklamacji
    do Sprzedawcy
  6. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza
    uznanie reklamacji przez Sprzedającego.
  7. W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony
    konsumenckiej, zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady
    fizyczne lub prawne rzeczy (na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego).

§ 9
Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej,
    który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, może odstąpić od Umowy sprzedaży bez
    podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. W przypadku Produktów polegających na
    dostarczeniu treści cyfrowych lub świadczeniu usług drogą elektroniczną termin jest liczony
    od dnia zawarcia umowy. W przypadku Produktów fizycznych termin jest liczony od dnia
    przekazania rzeczy Konsumentowi/Przedsiębiorcy korzystającemu z ochrony konsumenckiej
    lub wskazanej przez niego osobie, innej niż przewoźnik, którego wybrał do dostarczenia
    Produktu.
  2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument/Przedsiębiorca
    korzystający z ochrony konsumenckiej wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi
    w odniesieniu do:
    1. Umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
      materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
      Konsumenta/Przedsiębiorcy korzystającego z ochrony konsumenckiej przed upływem
      terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o
      utracie prawa odstąpienia od Umowy.
  4. W celu odstąpienia od umowy, która nie obejmuje sytuacji wymienionych w poprzednim
    punkcie, Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej powinien
    poinformować Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w
    formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres podany w §3 Regulaminu.
  5. Konsument i Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej może skorzystać w tym
    celu z poniższego wzoru. Nie jest to jednak obowiązkowe.
    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
    zawartej ze Sprzedawcą.
    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
    Imię i nazwisko:
    Adres:
    Nr rachunku bankowego
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, nie
    później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od
    Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę korzystającego z ochrony konsumenckiej.
    Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie
    zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument/Przedsiębiorca korzystający z
    ochrony konsumenckiej wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało
    dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanego
    Produktu lub potwierdzenia jego odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).
  8. Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej ponosi odpowiedzialność
    za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób
    wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

§ 12

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów konsumenckich

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na odległość na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. W sytuacji, gdy podjęte postępowanie mediacyjne nie przyniosło skutku, a Klient nie jest
    Konsumentem lub Przedsiębiorcą korzystającym z ochrony konsumenckiej, sądem właściwym
    dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z taką umową jest sąd właściwy dla siedziby
    Sprzedawcy
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
      o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
      o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
      sporu,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub
      organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  4. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej
    ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
    reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
    http://www.uokik.gov.p

§ 13
Prawa autorskie

  1. Treści cyfrowe dostępne na Stronie internetowej, a w szczególności materiały wchodzące w
    skład Produktów, są utworami i są objęte ochroną prawa autorskiego, a prawa te przysługują
    Sprzedawcy lub osobom z nim współpracującym, a które udzieliły Sprzedawcy odpowiednich
    licencji lub przekazały mu majątkowe prawa autorskie.
  2. Klient może korzystać z zakupionych Produktów oraz innych treści dostępnych na Stronie
    internetowej na zasadzie dozwolonego użytku prywatnego. To oznacza, że Klient oraz
    użytkownicy Strony internetowej mogą z nich korzystać tylko i wyłącznie na własne potrzeby.
    Wyklucza to komercyjne wykorzystanie ww. treści przez Klienta oraz innych użytkowników.
  3. Klient zainteresowany komercyjnym wykorzystaniem ww. treści powinien skontaktować się
    ze Sprzedawcą i podjąć indywidualne negocjacje.
  4. Nieuprawnione rozpowszechnianie ww. treści skutkować może odpowiedzialnością cywilną
    i karną.

§ 14

Dane osobowe i pliki Cookies

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały
    opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem
    https://www.pomyslownik.com.pl/polityka-prywatnosci/

§ 15

Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn,
    tj.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te
    zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O zmianach Sprzedawca
    powiadomi 14 dni przed ich wprowadzeniem. Zmiany nie dotyczą umów zawartych przed
    wprowadzeniem zmian w Regulaminie.
  3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą
    w dacie zawarcia umowy.
  4.  W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
    obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Prawa
    przedsiębiorców; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy Prawa
    konsumenta, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy o ochronie
    danych osobowych.
  5. Regulamin ma zastosowanie do umów zawartych od dnia 23 luty 2021 r.

Sample Text